
Google AdWords
1. Визначаємо мету рекламної кампанії. Банально? Однак це основа успішного проведення кампанії;
2. Встановлюємо лічильники веб-аналітики і налаштовуємо мети/конверсії, події. Встановлюємо теги конверсій;
3. Розробляємо схему ремаркетингу і ретаргетингу;
4. Запускаємо кампанії і проводимо перші аналітичні дослідження;
5. Оптимізуємо кампанії.
Контекстна реклама по праву вважається одним з найпотужніших інструментів інтернет маркетингу, підвищення інтернет продажів. Суть даної реклами полягає в відображенні контекстних оголошень, які пошукова система видає по тематичних запитах, якщо вони були додані в налаштування рекламної кампанії. Ці оголошення виводяться тільки в той момент, коли користувач ввів потрібний запит і з великою часткою ймовірності готовий до покупки.
Власників сайтів цікавить наскільки рентабельна контекстна реклама. Слід враховувати, що точної суми або відсотка немає, оскільки результат буде різним у кожному окремому випадку. Рентабельність контекстної реклами розраховується з урахуванням таких факторів як регіон, тематичні запити.
У контекстній рекламі використовується безліч інструментів, одним з найбільш ефективних і потужних серед яких є PPC (Pay Per Click). За допомогою цього інструменту можна домогтися миттєвих продажів.
PPC можна порівняти з віртуальним ситом, через яке кожен день проходить мільярдна аудиторія, а ви отримуєте найперспективніших клієнтів, вже готових до замовлення товару або послуги. Завдяки інструменту PPC власник сайту платить тільки за цільову аудиторію, яку зацікавило ваше оголошення або банер, і вони перейшли по ньому. Крім того, є можливість сфокусуватися на вузьких сегментах цільової аудиторії.
Виходячи з цього, Pay Per Click дозволяє домогтися миттєвого результату, залучити до своєї компанії «правильну» цільову аудиторію, підвищити продажі і впізнаваність компанії.
Нашу команду визначають надійність і якість роботи над будь-яким проектом. Перш ніж взяти в розробку новий сайт, ми проводимо ретельний аналіз, оцінюємо перспективи і створюємо індивідуальний план. Тільки після цього ми складаємо і підписуємо договір.
Ми прагнемо до того, щоб наші клієнти довіряли нам і розуміли суть і принципи нашої роботи. Тому ми багато уваги приділяємо налаштування системи аналітичних інструментів. Нами використовуються алгоритми, здатні фіксувати дії користувачів на вашому сайті - завдяки цьому ви зможете побачити, по яких каналах приходить більше прибутку, контролювати витрати, більш ефективно планувати рекламний бюджет.
Кожного клієнта, перед стартом робіт, ми попереджаємо про те, що не існує можливостей розрахувати точну прибутковість рекламної кампанії. Це обумовлено тим, що на ефективність PPC впливають відразу кілька факторів: продукт, цільова аудиторія, ніша, УТП, конкурентність сфери.
З метою визначення цих факторів, з'ясування основних питань, нами застосовується тестовий період з мінімальною оплатою. Коли кампанія набирає обертів, стає ефективною, бюджет поступово збільшується.